جانی دپ در تقابل با جف بریجز در نقش خدا در فیلم جدید تری گیلیام

جانی دپ در نقش شیطان

جانی دپ در فیلم جدیدی به کارگردانی تری گیلیام با عنوان «کارناوال آخرالزمان» در نقشی متفاوت ظاهر خواهد شد. او در این فیلم، شخصیت شیطان را مقابل جف بریجز در نقش خدا ایفا می‌کند.

این خبر در مصاحبه‌ای با مجله پریمیر فاش شد. گیلیام در این مصاحبه ضمن اعلام انتخاب دپ برای این نقش، به توصیف فیلم نیز پرداخت:داستان فیلم درباره‌ی نابودی بشریت توسط خداوند است. در این میان، تنها کسی که خواهان نجات انسان‌هاست، شیطان بوده و جانی دپ این نقش را بازی می‌کند.

گیلیام که به تازگی جایزه افتخاری کریستال یک عمر دستاورد را در جشنواره فیلم انسی دریافت کرده است؛ در مصاحبه‌ای دیگر به حضور بازیگران دیگری از جمله جف بریجز، آدام درایور و جیسون موموآ در این فیلم اشاره کرد.

او در مورد نقش بریجز گفت: خدای این فیلم با تصورات ما از خدا متفاوت است. در این اثر خدا نمادی از طبیعت در نظر گرفته شده اما طبیعتی که می‌تواند با انسان‌ها صحبت کند. برای به تصویر کشیدن این شخصیت به انیمیشن نیاز دارم؛ چرا که در صحنه‌ای با خدا، حداقل ۱۵ حیوان حضور دارند. این کار پیچیده‌ای خواهد بود و باید به طور واقع‌گرایانه و با صرف هزینه‌ی زیاد انجام شود.

گیلیام در حالی که هنوز زمان و مکان دقیق فیلمبرداری مشخص نیست؛ اعلام کرد که این پروژه از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

حضور در این فیلم می‌تواند نقطه عطفی در احیای حرفه‌ای جانی دپ پس از جدایی پرحاشیه و طلاق او از امبر هرد باشد. دپ در جریان این جدایی، در یک دعوی افترا علیه روزنامه سان به دلیل ادعای این روزنامه مبنی بر آزار همسرش شکست خورد؛ اما بعداً در دعوای متقابل علیه هرد به دلیل طرح ادعای آزار جسمی و جنسی از سوی او، تا حد زیادی به پیروزی رسید. او پس از این جدایی‌ها، در فیلم دوره‌ای فرانسوی «ژان دو باری» به کارگردانی مایوین در نقش لویی پانزدهم ظاهر شد. همچنین دپ  از ساخت فیلمی زندگینامه‌ای در مورد نقاش مشهور ایتالیایی آمادئو مودیلیانی  خبر داد.

منبع: theguardian

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های اخیر

درباره ما